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 Har' Blatz

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Arabedoido77

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MensagemAssunto: Har' Blatz   Har' Blatz Icon_minitime2014-03-20, 18:25

Har' Blatz nasceu e teve todo seu treinamento em Katrel, seu planeta natal no Sistema Rigel. Depois de dar seu aprendizado como concluído, resolveu se inscrever em uma seleção para nomeação de médicos para as várias colônias que existem no universo. Depois de algum tempo, surgiu a oportunidade para utilizar seus dons em prol dos trabalhadores da colônia New Texas. Decidiu então que iria para lá e tomaria todas aquelas vidas sob sua proteção individual. Possivelmente até poderia ensinar para aquelas gente algo sobre a paz e a valorização da vida.

ST: 9   PV: 9
DX: 10  Vont: 16
IQ: 16  PER: 17
HT: 9   PF: 9

Val Básica 4,75 Desl Básico 4
Esquiva: 7

Idiomas:

Zen Rigueln (0)
Inglês (6)

Vantagens:

Zen Rigueln: 48
Leitura da aura (nív 3): 13
Cura (Nív 3. 30 pontos. Limitação Toque -30%): 21

Desvantagens e Peculiaridades:

Fácil de Decifrar: -10
Honestidade: -10
Indulgente: -15
Ingênuo: -10
Senso do Dever (vidas a seus cuidados): -10
Curiosidade: -5

Fala: "Seu humilde servo" ao se apresentar -1
Aversão por sujeira -1
Mania por números pares -1
Atento -1
Simpático -1

Perícias:

Xeno-Leitura 17 ( 8 )
Xenocura 17 ( 8 )

Cirurgia 18 (4)
Medicina 19 (4)
Diagnose 19 (4)
Veterinária 18 (2)
Farmácia (Sintética) 18 (2)

Armas de Feixe (Pistolas) 11 (2)
Diplomacia 15 (2)
Assuntos Atuais 16 (1)

Equipamento:

Corang (tapete templo) $40 5Kg
Instrumentos Cirúrgicos $300 7,5Kg
Kit de Emergência $200 5Kg
Computador Laptop $1500 1,5Kg
Pistola Eletrolaser (1d-3 queim ou HT-4 (2) atordoar) $1800

Dinheiro restante: $26.160

Resumo:

Atributos: 90
Vantagens, qualidades, idiomas: 88
Desvantagens/peculiaridades: -65
Perícias: 37
Total: 150

Tá demorando pra gerar o link da ficha em PDF. Depois mando.


Última edição por Arabedoido77 em 2015-11-20, 20:20, editado 2 vez(es)
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MensagemAssunto: Re: Har' Blatz   Har' Blatz Icon_minitime2014-03-20, 18:46

Imagem do personagem, curando:

Har' Blatz ZenRiguelm
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MensagemAssunto: Re: Har' Blatz   Har' Blatz Icon_minitime2014-03-26, 19:09

Ficha do personagem em PDF:

http://www.4shared.com/office/jEsk9MgQba/HarBlatz.html
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MensagemAssunto: Re: Har' Blatz   Har' Blatz Icon_minitime2014-03-26, 19:24

Para referência rápida, as descrições dos poderes do personagem, segundo o GURPS Psionic Powers:

Aura Reading
4/7/13/16/22 points for levels 1-5
Skill: Aura Reading (IQ/Hard).

You can perceive the basic life force that permeates all
human beings. At level 1, it takes eight hours to read an aura –
the equivalent of a day spent running tests. At level 2, it takes
an hour, much like a doctor visit. At level 3, it requires only 10
minutes. At level 4, it takes one minute. At level 5, it entails just
a second of concentration.
After concentrating, make a skill roll, at -1 for every yard of
distance to the subject. (Willing subjects will usually allow the
full +3 for additional contact; see p. 6.) Success reveals the
aura. This counts as a successful Diagnosis roll. It also tells you
how many HP and FP your patient has remaining, if he has any
diseases or infections, and vague information about his emotional
state (e.g., “happy,” “angry”).
A second, follow-up skill roll (taking one second, regardless
of power level) reveals more details. This includes specific disease
names (or details on what it does, for new or unnatural illnesses);
subtle, long-term problems; and as much detail as
Emotion Sense (p. 58) would reveal. This second roll counts as
a battery of lab tests, including medical imaging, for all purposes
(see GURPS Bio-Tech, p. 127, for more).
You can continue to monitor the subject’s aura without any
additional concentration required, until you have to concentrate
on something else or are distracted (e.g., injured or
attacked) and fail a Will-3 roll.
Statistics: Detect (Humans; Analysis Only, -50%; Analyzing,
+100%; Immediate Preparation Required, 8 hours, -90%; Psychic
Healing, -10%; Short-Range 1, -10%; Vision-Based,
Reversed, -20%) [4]. Further levels reduce Immediate Preparation
Required to one hour [7], then 10 minutes [13], then one
minute [16], and then remove it [22].

Xeno-Reading
Hard

Default: Aura Reading-5; cannot exceed Aura Reading.
You can read the auras of nonhumans as well, including
animals and aliens (and fantasy humanoids, if the setting considers
them a separate race).

Cure
18 points for level 1, plus 6 points
for each additional level
Skill: Cure (IQ/Hard).

You can restore the health of others (but not yourself). This
takes a second of concentration, direct skin-to-skin contact
with the subject, and a skill roll. Your skill is at a cumulative -3
penalty for every successful use on the same subject within 24
hours, at a flat -2 penalty if the patient is unconscious, and at
an additional modifier to cure disease (see below). Failure
costs you 1d FP, while critical failure also does 1 point of injury
to the patient, in addition to any other effects.
Curing injuries cost 1 FP for every 2 HP (or fraction thereof)
healed. Any successful healing will stop bleeding. Diseases are
usually harder: Your skill roll is at a modifier set by the GM,
from +1 for a common cold to -15 for bone marrow cancer. If
successful, the FP cost is equal to twice the absolute value of
the penalty, minimum 1. For example, if a kidney infection
causes a -3 penalty to skill, the cost to cure it would be 6 FP.
Every level past the first reduces the final FP cost (for success
or failure) by one. The kidney infection above would only
cost 2 FP for a psi with Psychic Healing 5. This does not reduce
the FP cost to use a psi technique.
Statistics: Healing (Contact Agent, -30%; Psychic Healing,
-10%) [18]. Further levels add Reduced Fatigue Cost, one level
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